Odgoda logorovanja “Stančevac 2020”

Poštovani roditelji i članovi prijavljeni za sudjelovanje na logorovanju,

Obavještavamo Vas da je jučer navečer na izvanrednoj sjednici Uprave Odreda donesena odluka o odgađanju održavanja ovogodišnjeg logorovanja “Stančevac 2020”. Odluka je donesena teška srca i uz puno iznošenja argumenata, međutim, vjerujemo da smo donijeli ispravnu odluku na dobrobit naših članova.

Što se promijenilo od dana donošenja odluke o održavanju logorovanja?
U trenucima kada je naša Uprava Odreda donijela odluku da će se logorovanje ove godine ipak održati, epidemiološki uvjeti vezani uz koronavirus bili su desetak dana iznimno dobri i nije bilo razloga ne vjerovati da će tako ostati barem do jeseni kako su mediji i epidemiolozi najavljivali. U međuvremenu svjedočimo enormnom porastu zaraženih od 50-90 osoba svaki dan. Za izviđačku organizaciju kao što je naša to samo po sebi ne predstavlja veći problem, budući da se pridržavamo osnovnih higijenskih i epidemioloških mjera, međutim u kombinaciji sa najavljenom vrlo lošom meteorološkom prognozom za idući tjedan, počevši već od prvog vikenda, natjerala nas je na redefiniranje provođenja programa i života u šumskom okruženju.

Kao izviđači, izuzetno smo prilagodljivi i uvijek spremni i na kišu tijekom dijela pa i cijelog logorovanja. Takav problem bi riješili velikim šatorom od Crvenog križa koji u sebi ima stolove i klupe ili najmom društvenog doma u obližnjem selu u slučaju poplava. Ove godine to na žalost neće biti moguće zbog nemogućnosti poštivanja epidemioloških mjera. U šatoru se tijekom boravka većeg broja ljudi u njemu, a kada je on zbog kiše zatvoren, kondenzira vodena para na krovu šatora koja onda, ako se šator ne provjetrava, može padati natrag na one koji borave u šatoru. Najam malog doma, u koji jedva stanemo, ne dolazi u obzir, a vjerojatno nam ga niti općina ove godine zbog izbora i/ili epidemioloških razloga ne bi ustupila. Dosta djece koja idu u 8. razred (njih 4-5) morat će idući tjedan u Varaždin i Čakovec na podjelu svjedodžbi i sl. Neki brđani morat će na dan dva na posao i tu opet imamo jedan sigurnosni problem što se tiče virusa i tako redom. Također, prema dodatnim preporukama i uputama HZJZ navedeno je da se višednevne aktivnosti odgode do pozitivnog razvoja situacije sa pandemijom.

Koje su alternative?
Postoje tri alternative. Prva je održavanje kraćeg četverodnevnog bivka u kolovozu na lokaciji pogodnoj prema epidemioloških uvjetima. Druga je održavanje cijelog logorovanja u vremenskom periodu od 22.8.-30.08.2020. ili malo kraće. Treća alternativa je da ove godine odustanemo od organiziranja višednevne aktivnosti na otvorenom.

Što je s povratom uplata?
Svim roditeljima koji su uplatili dio ili cijeli iznos za logorovanje novac će biti vraćen tijekom ovog i idućeg tjedna.
Što je s nastalim troškovima organizacije?

Sve troškove organizacije ovogodišnjeg logorovanja snosit će Odred. Do sada su nastali troškovi vezani uz kupovinu dodatne kamperske opreme (kreveti), a moguće je da ćemo morati platiti naručenu hranu i prijevoz autobusom. Naravno sve što smo kupili ili naručili usluge moći ćemo koristiti u nekom budućem razdoblju.
Nadamo se da Vam je naša odluka razumljiva i realna te Vas sve skupa molimo za razumijevanje.

Uz izviđači pozdrav do neke buduće aktivnosti,

Uprava odreda

Logorovanje 2020- anketa

Poštovani roditelji!
Odred izviđača Sirius svake godine tradicionalno organizira ljetno izviđačko logorovanje, koja je zapravo kruna naših godišnjih aktivnosti i sa kojeg svake godine nosimo lijepe uspomene na devet dana zajedničkog života na otvorenom, usred šume, ispunjenog zabavnim ali obrazovnim programom, spavanjem pod šatorom i sl.
Ova je godina specifična zbog epidemije zbog koje smo bili prisiljeni prekinuti sve aktivnosti, a organizacija logorovanja, pa tako i skupljanje prijava, zbog neizvjesnosti situacije je bila neizvediva.
Povoljna epidemiološka situacija nam daje okvir u kojem možemo djelovati i organizirati logorovanje, međutim jako bitan i hitan nam je broj zainteresiranih sudionika, kao osnova za ikakvo daljnje planiranje i organizaciju.
Stoga Vas molim da ispunite anketu na ispod navedenom linku – u što kraćem roku.
Hvala!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdqLZcxAZ602iMwJs3WDtVZ253YjBZetdq_6dFHgOQjxtcZQg/viewform

Povratak uplaćenih sredstava za Zborovanje SIH-a

“Dragi roditelji i članovi. Na žalost kao i mnoge druge aktivnosti i Zborovanje SIH-a u Rijeci je otkazano. Naš Odred je dobio povrat uplaćenih sredstava od organizatora. Mole se svi roditelji i članovi koji su na naš odredski žiro račun uplatili dio ili cijelu participaciju za Zborovanje da na e-mail adresu odreda info@oi-sirius.hr pošalju svoje ime i prezime te IBAN za povrat uplaćenih sredstava. Traženi podaci nam trebaju kako bi ispravno vratili uplaćena sredstva budući da su neki roditelji uplatu obavljali putem opće uplatnice pa se u tom slučaju ne vidi IBAN na koji bi se sredstva trebala vratiti. Po primitku ovih podataka uplaćena sredstva će Vam biti vraćena. Hvala na razumijevanju. Uprava Odreda.”

http://scouts.hr/blog/2020/04/22/odgodeno-zborovanje-2019/